چند نکته برای داشتن چشمانی زیبا

چند نکته برای داشتن چشمانی زیبا و گیرا به شما ارائه می دهیم تا با توجه به این نکات بتوانید بیشتر از قبل در میان افراد بدرخشید. چشم ها یکی از راه های برقراری ارتباط می باشد که افراد می توانند با آن ها احساسات خود را بیان نمایند و همچنین چهره هر فرد در ملاقات با افراد بیشترین جزئی که درگیر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چشم ها می باشد.

چشمان خود را برجسته تر و در صورت ریز بودن درشت تر نمایان کنید:

برای برجسته تر کردن چشم ها می توانید از آرایش کمک بگیرید و از طیف مناسب رنگ ها برای سایه و خط چشم استفاده کنید. برای چشمان سبز و عسلی رنگ سایه ارغوانی مناسب بوده و برای چشمان آبی، رنگ لاجوردی و آبی می تواند انتخاب مناسبی باشد. چشمان مشکی و قهوه ایی نیز با هر رنگی می توان آن را درشت تر و برجسته تر نمود

از بین رفتن حلقه سیاه زیر چشم:

حلقه های تیره دور چشم، گیرایی و تاثیر چشم ها را پایین می آورند در نتیجه می توان برای از بین بردن آن ها از کرم های پوشش دهنده دور چشم و یا انواع ماسک ها برای روشن کردن دور چشم استفاده نمود.

از بین بردن پف دور چشم:

برای داشتن چشمانی زیبا پف های دور چشم را باید از بین برد کرم هایی دور چشم و همچنین ماسک خیار می تواند به شما برای از بین بردن پف چشم کمک نماید همچنین کمپرس آب سرد کمک شایانی به از بین بردن پف چشمانتان می کند..

پرسیدن سوالات